没名字的路人君

Arsenal Till I Die
只恨没能在你最好的年华遇见你
所幸能陪你在坎坷的时代走下去

士气严重不足_(:з」∠)_

要相信会好的,会好的。这么多年都过来了,也不是没有更差过,只要队伍还在,只要我们还在支持,就能看见希望啊。

It isn't over because we will fight until the end.  - Arsene Wenger

 这并非结局,因为我们将战斗至最后一刻。 ——阿尔塞纳·温格


When you start supporting a football club, you don't support it because of the trophies, or a player, or history. You support it because you found yourself somewhere there, you found a place where you completely belong. - Dennis Bergkamp

当你开始支持一家俱乐部,你并不是因为它所获的奖杯,或是它的球员,它的历史而支持它。你支持它是因为你在那里找到了自己,你找到了心之所属。 ——丹尼斯·博格坎普



I really like Arsenal. But you, do you really like Arsenal? Or just Arsenal with Trophies?  - Dennis Bergkamp

 我真的喜欢阿森纳。可是你,你真的喜欢阿森纳吗?还是你只喜欢拥有奖杯的阿森纳? —— 丹尼斯·博格坎普


Arsenal will be in my blood as well as my heart. I will always, always, always remember you guys. I said I was going to be a Gunner for life and I did not lie because when you are a Gunner you will always be a Gunner. The club is in my heart and will remain in my heart forever.  - Thiery Henry

阿森纳将永远流淌在我的血液里,永远在我心中。我将一直,一直记着你们。我说过,我会一辈子当一个枪手,我并没有说谎,因为一日为枪手,终生为枪手。阿森纳俱乐部仍然在我心中,而且永远会在我心中。 ——蒂埃里·亨利


Arsenal have won that advantage, nobody gave it to them. By playing fantastic football and by winning matches and by winning trophies, they won that respect that the opponent has for them. - José Mourinho

阿森纳赢得了优势,没人主动让给他们。他们打出了美妙的足球,赢下比赛,赢得奖杯,他们从对手那里获得了尊重。 ——何塞·穆里尼奥


希望有一天,还可以听到穆鸟再说这样的话。

我要一直等,我相信可以等到。




[2014/11/09 英超联赛 斯旺西 2-1 阿森纳]

评论(2)
热度(12)

© 没名字的路人君 | Powered by LOFTER